רופא אורטופד מומחה ברכיים

רופא אורטופד מומחה ברכיים

כאבי ברכיים הם תופעה נפוצה, בקרב מבוגרים, ספורטאים ואנשים ששיגרת חייהם פעילה, ואנשים שאצלם אנחנו רואים שחיקה של הסחוס או שינויים תפקודיים שלו. ביחס עם העובדה שכאבי ברכיים הם מהסיבות הנפוצות לפניה לאורטופד, חשוב לדעת כי רופא אורטופד מומחה ברכיים יכול לעזור באופן משמעותי לסובלים מכאבים או פגיעה בתפקוד הברך.

הסיבות

סיבות רבות יכולות להוביל לפגיעה פתולוגית בברך – קריעה או פגיעה בגידים או ברצועות בברך, שחיקה של הסחוס, מחלות ועיוותים גנטיים או כאלה המתפתחים כתוצאה מחוסר פעילות גופנית או מפעילות גופנית לא מתאימה, ושחיקת הסחוס – אוסטאוארטריטיס.

התמודדות

רופא אורטופד מומחה ברכיים יוכל לסייע בהתמודדות עם כל כאב כרוני, שינוי בטווח התנועה או קושי בתנועה במפרק הברך. אם אתם חווים תסמינים כאלה על פני מספר ימים – מומלץ לגשת לאורטופד מומחה ברכיים ולקבל ייעוץ ראשוני או אבחנה בנוגע להמשך טיפול.

הטיפול משתנה והוא נע בין התאמה של אביזרים אורטופדיים כמו חגורות או מדרסים, דרך המלצה על טיפול במרפאת כאב או טיפול מקומי בברך באמצעות זריקות של סטרואידים (לטיפול בדלקת מקומית), חומצה היילורונית (או ה”אח הצעיר” והמוצלח יותר שלה, PRP), שהיא חומר הסיכוך הטבעי של הגוף ומסייעת לפעילות חלקה של הסחוס במקרים של שחיקה, או אפילו ניתוח ברך, שכיום במרכזים הרפואיים המובילים נערכים באופן ארטרוסקופי, כלומר בשיטה זעיר פולשנית העושה שימוש בטכנולוגיה ואיבזור חדשניים על מנת לבצע פעולות כירורגיות בברך דרך שלושה חורים זעירים, ללא “פתיחה” של הברך וזמני החלמה ארוכים.

במרכז הרפואי “כאן הבריאות” תמצאו צוות מקצועי של רופאים אורטופדיים מומחים לבעיות ברכיים, שישמחו לייעץ, ללוות, לאבחן ולטפל באופן מקצועי ותחת גג אחד בכל בעיה אורטופדית המלווה אתכם. אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי ראשוני וקביעת פגישה, ולתחילת טיפול שיוביל לאיכות חיים טובה יותר!