אורטופד מומחה לכתף

אורתופדיית גב

אורטופדיה של הכתף הינה תחום טיפול שהתחדש והשתנה רבות בשנים האחרונות, כאשר כיום, תוך שימוש באמצעי דימות ואבחון שיעילות השתפרה פלאים, היצע נרחב של אביזרים ועזרים אורטופדיים המקלים הן על תפקוד בזמן הקושי והן על החלמה וחזרה לטווח פעולה מלא, ורופאים אורטופדים מומחים לבעיות כתף אשר התמחו, התמקצעו וצברו ניסיון רב במגוון הפתולוגיות האופייניות דווקא לאזור זה בגוף והם ממתינים לסייע לכם לשפר את הבריאות, להפחית את הכאבים שאולי מלווים את הפתולוגיה ולחזור לשיגרה מלאת פעילות – גם באמצעות הידיים – אפשר ואפילו רצוי להיפטר מכל פתולוגיה אורטופדית בכתף, ולעיתים אפילו בהליך קצר, נעים ולא חודרני!

כאב אופייני

כאבי כתפיים הם כאבים אופייניים אצל מבוגרים, ספורטאים, ואחרים, כתוצאה מבעיות בשריר, בעיות מבניות, עומסים על מערכת השרירים והשלד, זיהומים או דלקות, ואחרים. כאבים בכתף משפיעים על שיגרת החיים ועל איכות החיים, כאשר הם בדרך כלל מלווים בהגבלה בתנועה ובכאבים כרוניים או אקוטיים בעת שינוי מנח או עומס מקומי.

פתרונות

אורטופדים מומחים לכתף יכולים להציע כיום מגוון פתרונות – החל מאבחון מדוייק של מקום הבעיה, דרך התאמה מדוייקת של טיפול כולל התייחסות לטיפול בכאב במקרי הצורך, וכלה בביצוע הטיפול בצורה מושלמת ובמהירות.

טכנולוגיית הניתוחים הזעיר-פולשניים (ארטקוסקופיה) מאפשרת אפילו טיפולים כירורגיים ללא פתיחה של המפרק, בהליך מהיר ומדוייק ובזמן החלמה נמוך משמעותית מזה של הניתוח החלופי שהיה נהוג בתחום אורטופדיית הכתף עד לא מזמן.

במרכז הרפואי “כאן הבריאות”, יתאפשר לכל אדם הסובל מכאבים, פתולוגיות או עיוותים בכתף לקבל תמיכה מקצועית מצוות מומחה של אורטופדים מומחים לכתף, בהתייחסות אישית ובהתאמה מקצועית של טכנולוגיות ואבזור חדישים על מנת לאפשר החלמה קצרה ומהירה. שיתוף פעולה עם כל חברות הביטוח יאפשר לכם לקבל ניתוח פרטי או טיפול מקצועי בתשלום מופחת.

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף והצעות להמשך טיפול!