אורטופד מומחה אגן

אורטופד מומחה אגן

כשליש מהכאבים שמרביתנו יסווגו כ”כאבי גב”, מקורם במפרקי הכסל והעצה – או בעברית פשוטה יותר, במפרקי האגן. הסיבות הן רבות (ותיכף נרחיב), כמו גם יכולתו של אורטופד מומחה אגן לסייע לסובלים מכאבים אלה. כאבים במפרקי האגן עשויים להפריע משמעותית לשגרת החיים, ולגרום לכאבים משמעותיים ולעיתים בלתי פוסקים. אם גם אתם סובלים מכאבים באיזור האגן – חבל שתחכו. התקשרו עוד היום לאורטופדים מומחי האגן במרכז הרפואי “כאן הבריאות” וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית.

אגן הירכיים

כאבי אגן כרוניים עלולים לגרום ממגוון גורמים, ביניהם: עומסים שנוצרו על מערכת השלד והמפרקים בשל יציבה לא נכונה או פציעות ספורט; בלאי או שחיקה של הסחוס במפרקים; טראומה מקומית כגון נפילה, תאונה, וכדומה; עומס על מפרקי האגן במהלך הריון; דלקות במפרקי העצה והכסל; או אפילו דלקת מפרקים ניוונית ודלקות אחרות שמשפיעות בשכיחות פחותה גם על מפרקי האגן.

הוליזם

הטיפול האורטופדי בבעיות אגן הינו טיפול הוליסטי והוא כולל היבטים רבים – החל מהתייחסות לתזונה, לשיגרת הפעילות הגופנית ואף ליציבה של המטופל, וכלה באבחון מדוייק ומקצועי של מצב מפרקי האגן, שלאחריו ייקבע טיפול רפואי שעשוי לכלול טיפול תרופתי, ואף טיפול כירורגי במקרים קיצוניים.

במרכז הרפואי “כאן הבריאות” תמצאו צוות אורטופדים מומחים לבעיות אגן שישמחו ללוות אתכם בדרך לאגן בריא ולבריאות טובה. המרכז הרפואי “כאן הבריאות” מצוייד ומאובזר על מנת לאפשר לכם את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת – כולל מרפאת כאב, ייעוץ בנוגע לאביזרים פיזיותרפיים שיכולים לסייע לכם, ואפילו ייעוץ תזונתי. הטיפול הרפואי שאנחנו מציעים במרכז הינו חדשני ומובילים אותו הטובים שבאורטופדים המומחים לבעיות אגן בארץ.

המרכז הרפואי “כאן הבריאות” גאה להציע אפשרויות תשלום נוחות שיאפשרו לכל מטופל לקבל כל טיפול אורטופדי מקצועי ואף ניתוח פרטי, באמצעות הפעלת ביטוח פרטי או ביטוח משלים, בקלות ובאופן מיידי.

אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו עוד היום, לקבלת עוד פרטים בנוגע לאורטופדיה של האגן וייעוץ רפואי שיאפשר גם לכם בריאות שלמה!