אורטופד כתף

אורטופד כתף

הידעתם? כאבים בכתף הינה כיום הסיבה השנייה בשכיחותה (אחרי כאבי ברכיים) לפניה לטיפול אורטופדי.
הטיפול בבעיות אורטופדיות בכתף אכן השתנה רבות בשנים האחרונות, וכעת, יש לנו היצע טיפולים, אביזרים אורטופדיים וניתוחים זעיר פולשניים (ארטרוסקופיים) המאפשרים לסובלים מהגבלה בתנועה ו/או מכאבים בכתף לשוב לשגרת פעילות מלאה במהירות וללא קושי. במילים אחרות – אין עוד סיבה להמשיך ולסבול מכאבים או הגבלה בתנועה בכתפיים!

פתולוגיה

הפתולוגיות האורטופדיות בכתף הן רבות – החל מקרעים בגידים, דרך פריקת כתף, מחלות ארתריטיות של הכתף, כתף קפואה, וכלה בעיוותים מבניים בכתף כתוצאה מעומסים על שרירי ומפרק הכתף או באופן מולד. הפתרונות משתנים ואורטופד כתף מקצועי ומנוסה יידע להתאים פתרון לתסמינים הייחודיים בכל מקרה. אבחנה מקצועית, ייעוץ וליווי בתהליך התאמת הטיפול האורטופדי, ייעוץ בתחומים משלימים כמו פיזיותרפיה, התאמה של מוצרים אורטופדיים שיקלו על התנועה וההחלמה, התמודדות עם הכאב וסיוע להפחתת כאב, תזונה מתאימה, ועוד – כל אלה יאפשרו החלמה מהירה ומושלמת של הכתף עד כדי חזרה לטווח פעולה מלא, ללא כאבים, בתוך פרק זמן סביר.

צוות אורטופדים

המרכז הרפואי “כאן הבריאות” מציע צוות אורטופדיים בעלי מומחיות בכאבי גב ובעיות גב, המלווים כל פונה החל משלב האבחון המקצועי, דרך בחירת מסלול הטיפול ועד לחזרה לבריאות שלמה. ציוד חדיש וצוות רופאים מן השורה הראשונה, יסייעו לקבלת טיפול מהיר, מדוייק, ומתאים, ללא דיחוי.

המרכז הרפואי “כאן הבריאות” פועל בשיתוף עם הגופים הרפואיים הגדולים בארץ ומאפשר ייעוץ מקצועי, טיפול אורטופדי, ואף ניתוח פרטי, בתנאים מן השורה הראשונה, ובתשלום מופחת על ידי הפעלת ביטוח מושלם זהב, ביטוח פרטי או ביטוח משלים.

אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו עוד היום, לקבלת ייעוץ ממומחי אורטופדיית הכתף שלנו שיסייעו לכם לבחור דרך לבריאות שלמה ולפעילות גופנית נעימה ונטולת כאבים.