אורטופד כף רגל וקרסול מומלץ

אורטופד כף רגל וקרסול מומלץ

כף הרגל והקרסול הינם האיברים הסופגים חלק ניכר מעומסי הגוף. בזמן ריצה, הליכה או אפילו בעמידה, מופעלים לחצים גדולים על האזור, בו 26 עצמות ומעל 107 רצועות. מתחים אלה גורמים לכך שכף הרגל והקרסול רגישים לעיוותים ולא פעם נוצרים כאבים המקשים על התפקוד היום יומי ומעיבים על איכות החיים.

כף הרגל

הפתולוגיות באיזור כף הרגל והקרסול הן רבות ושונות – החל מדלקות בגידים ופגיעה בגידי הקרסול, דרך תסמינים של כף רגל סוכרתית, ופציעות ספורט למיניהן, וכלה בבעיות תוך מפרקיות עד כדי צורך בהחלפת מפרק.

המלצות

אורטופד כף רגל וקרסול מומלץ, יוכל לסייע לכם להתמודד עם כאבים באזור על ידי ייעוץ וטיפולים מתאימים, ביניהם התאמה של אביזרים אורתופדיים, קיבוע הקרסול, טיפולים נוגדי כאב, ואפילו במקרה הצורך ניתוחים אורתופדיים בסביבה מקצועית ונינוחה ובטכנולוגיות חדשניות.

ניתוח

במקרה של ניתוח, אורטופד המתמחה בטיפולים בכף הרגל והקרסול יוכל להמליץ לכם על ניתוח ארטרוסקופי – ניתוח באמצעות מכשור זעיר, המוכנס אל המפרק באמצעות שלוש נקודות ניקור זעירות וללא פתיחת המפרק. ניתוח כזה מאפשר זמן החלמה מופחת וחזרה מהירה לשיגרה בריאה.

הטיפול בבעיות האורתופדיות בכף הרגל והקרסול, ימנעו החרפתן והמשך היווצרות של שינויים ועיוותים ברקמות הרכות, בסחוסים ובמפרקי כף הרגל.

במרכז הרפואי “כאן הבריאות” תמצאו את מיטב המומחים באורתופדיה של כף הרגל והקרסול. תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ואבחון באמצעות מכשירי הדמיה, ולאחר מכן לבחור בשיטות הטיפול המתקדמות ביותר על מנת להחזיר את הבריאות, איכות החיים, וגם החיוך, בחזרה לחיים.
במרכז הרפואי “כאן הבריאות”, תוכלו לבחור בטיפול או ניתוח פרטי, באמצעות ביטוח פרטי או ביטוח משלים, שיאפשר טיפולים רפואיים באיכות גבוהה ובהתייחסות אישית, מקצועית וליווי צמוד במהלך הטיפול ולאחריו, במחירים מופחתים.