אורטופד גב מומלץ

אורטופד גב מומלץ

לאורך עמוד השדרה כשלושים חוליות, בעלות מבנה רגיש הכולל סחוס, נוזלי סיכה וחוליות מחברות. לאורך עמוד השדרה מערכת עצבית מורכבת, המביאה לכך שלעיתים פגיעות אורטופדיות בגב גורמות לכאבים חזקים.
דווקא עמוד השדרה שלאורך הגב, עומד לאורך היום (ולפעמים גם הלילה) בעומסים כבדים, הן בשל מתח תוך כדי פעילות, והן בשל תנוחות סטטיות שיוצרות עומס על מבנה עמוד השדרה והחוליות שבו.

בעיות אורטופדיות שכיחות בגב הינן רבות ושונות, ביניהן: כאבי גב דיסקוגניים (כאבים בגב התחתון הנובעים מעיוותים בין חולייתיים ובדרך כלל מתאפיינים בכאב המחריף עם תנועות); דלקות מפרקים בעמוד השדרה; פריצת דיסק; שברים בחוליות עמוד השדרה; עקמת או עקשת; היצרות תעלת עמוד השדרה; ועוד. בכל מקרה של כאבי גב הנמשכים כמה ימים, מקרינים גם לאזורים אחרים כמו הידיים או הרגליים, מפריעים לשגרת היום ואולי אף מביאים עימם קשיים נוספים (כמו שינויים בהרגלי היציאות, חום ותסמינים של זיהום, או אחרים), מומלץ לפנות ללא דיחוי לאורטופד גב מומלץ שיסייע להחזיר את הגב למצב הבריאותי השפיר שלו.

כאבי גב

הטיפולים בכאבי גב מגוונים כמו הפתולוגיות. בין הטיפולים הנפוצים אצל אורטופד גב מומלץ נמצא שימוש באביזרים ארטרוטיים או אורטופדיים (כמו מדרסי גב, מחוכים, ואחרים); טיפולים נוגדי כאב במרפאת הכאב שלנו; הזרקות; או ניתוחי גב המהווים בדרך כלל את המוצא האחרון במקרים שהטיפול השמרני לא עוזר.

המרכז

המרכז הרפואי “כאן הבריאות” מציע צוות אורטופדיים בעלי מומחיות בכאבי גב ובעיות גב, המלווים כל פונה החל משלב האבחון המקצועי, דרך בחירת מסלול הטיפול ועד לחזרה לבריאות שלמה. ציוד חדיש וצוות רופאים מן השורה הראשונה, יסייעו לקבלת טיפול מהיר, מדוייק, ומתאים, ללא דיחוי.

המרכז הרפואי “כאן הבריאות” פועל בשיתוף קופות החולים וחברות הביטוח ומאפשר הליכי תשלומים נוחים ומהירים דרך מושלם זהב, ביטוח פרטי או ביטוח משלים.

אנחנו מזמינים אתכם להתקשר כבר עכשיו לצוות המומחים של המרכז הרפואי “כאן הבריאות”, לקבלת מידע נוסף ובחינת האפשרות – להתחיל לטפל בכאב הגב כבר עכשיו!